Warning: date(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone. in /var/www/html/jarmark/index.php on line 102
Jak zrobić drążek i poręcze równoległe. - Jarmark pomysłów

Pomysły Zastępy Szefowie Zaloguj

Jak zrobić drążek i poręcze równoległe.

Autor pomysłu
Nietoperz (5 Lubelska)

Technika
Olimpiada

Dodano

Warning: date(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone. in /var/www/html/jarmark/res/php/functions.php on line 78

Warning: date(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone. in /var/www/html/jarmark/res/php/functions.php on line 78

Warning: date(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone. in /var/www/html/jarmark/res/php/functions.php on line 78
20 października 2013

Oglądano
4744×

Średnia ocena

Ktoś kiedyś powiedział że, w ćwiczeniach z masą ciała jedynym przyrządem, którego nie da się zastąpić jest drążek, więc na ostatniej zbiórce wpadliśmy na pomysł, aby zbudować poręcze równoległe (do dipów/pompek na poręczach) i drążek.
W obu przypadkach stwierdziliśmy iż zaciosy nie będą potrzebne ponieważ obciążenie będzie chwilowe a nie stałe. Do drążka można również podczepić kółka gimnastyczne.

Do wykonania drążka będą potrzebne:
Dwa średniej grubości drzewa obok siebie
Żerdka/gałąź znaleziona w lesie
Piła
Sznurek do snopowiązałki
Pień/ kopiec coś na czym będziemy mogli stanąć aby odpowiednio wysoko zawiesić drążek

Krok 1.
Tniemy żerdkę/gałąź na odpowiedniej długości kawałek.
Krok 2.
Stajemy na pniu/kopcu i przywiązujemy żerdź/gałąź. Proponujemy wysokość ok.2.50m-2,70m.

Niektóre ćwiczenia do wykonania na drążku:
Podciągnięcia
Wejścia siłowe na drążek (en.muscle up)
Wymyki
Dipy (pompki na poręczach)
Zwisy
Wznosy nóg
Waga przodem (en.front lever)

Do wykonania poręczy będą potrzebne:
Trzy lub cztery (Odpowiednio blisko siebie.) drzewa ułożone w trójkąt (trzy drzewa) lub kwadrat (cztery)
Piła
Sznurek do snopowiązałki
Dwie żerdzie/gałęzie

Krok 1.
Przycinamy żerdzie/gałęzie na odpowiednią długość. W przypadku trójkątnego ułożenia drzew do jednego drzewa będą przywiązane dwie żerdzie/gałęzie.
Krok 2.
Przywiązujemy żerdzie/gałęzie. Proponuję taką wysokość, aby w najniższym stadium dipów/pompek na poręczach nie dotykać ziemi. W przypadku jeśli drzewa są od siebie trochę oddalone przywiązujemy żerdki/gałęzie w środku. Jeśli natomiast są za blisko przywiązujemy na zewnątrz drzew.

Niektóre ćwiczenia do wykonania na poręczach:
Dipy (pompki na poręczach)
Stanie na rękach, pompki w staniu na rękach
Deska (en.planche)

Zdjęcia

Komentarze

Aby dodać komentarz, musisz się zalogować...

Ładowanie komentarzy...

Bezpieczeństwo

Przy używaniu piły należy uważać na palce. Przy przywiązywaniu żerdzi/gałęzi należy uważać na to aby na nas nie spadły, nie przeciążyć pleców/barków We wszystkich ćwiczeniach trzeba stosować zdrowy rozsądek W ćwiczeniach, w ktorych wymagana jest równowaga (np.stanie na rękach) najpierw należy je odpowiednio przećwiczyć na ziemi

Udostępnianie

Login:

Hasło:

Zarejestruj zastęp

Tolltip